'De Domini Públic' és el podcast del TRESC sobre la relació entre creadors i creadores amb els seus públics. Tenim ganes de conèixer què en pensen de nosaltres, els seus públics! Al llarg de 10 capítols parlarem amb 20 convidats de diferents àmbits de la cultura sobre la seva relació amb els seus propis públics. Els ha sorprès el tipus de persones que els segueixen? Tenen en compte els públics quan creen? Es relacionen amb els públics per xarxes socials?

Cada episodi conté una estructura en tres actes i comencem pel plat fort: escoltem a dos artistes parlant de la seva visió sobre els públics; després, un anecdotari sobre curiositats vinculades amb els públics de la cultura; i, finalment, tanquem fent allò que millor sabem fer, gaudint de la cultura amb una cançó d’artistes Km0! Ja hi tenim els primers convidats llestos.

En cada episodi dos creadors de diferents àmbits responen a la nostra bateria de preguntes. Només hi faltes tu, el públic. T’esperem al nou podcast del TRESC! Pots escoltar-nos al web de l'aula de públics i Spotify i Ivoox per a dispositius mòbils i tauletes.

Temporada 1 Episodi 01

Engeguem motors del podcast parlant amb dos dels fotògrafs més rellevants del panorama actual: Jordi Borràs, fotoperiodista que ha publicat 'Dies que duraran anys' un dels llibres més venuts del 2021 i Noemí Elías, fotògrafa especialitzada en retrat, sobretot en l’àmbit de la música i la interpretació. I... coneixeu quin és el festival que van deixar escapar Rolling Stones i va aplegar gairebé mig milió de persones? Us ho expliquem a l’anecdotari perquè és De Domini Públic.

Temporada 1 Episodi 02

En aquest segon episodi ens acompanyen dues artistes visuals per parlar de la seva relació amb els públics: Anna Dot, que vincula a través de la poètica els actes comunicatius amb les noves tecnologies i Alba G. Corral, coneguda per les seves actuacions audiovisuals en viu. I a l’Anecdotari... sabies què tenen en comú John Lennon i Selena Quintanilla? Ho descobrim a De Domini Públic! I acabarem posant la cirereta al pastís escoltant "Generation of the young flesh" de Carlota Flâneur.

Temporada 1 Episodi 03

Seguim parlant de públics! En aquest episodi ens acompanyen la ballarina i coreògrafa Lali Ayguadé i l’actriu, productora i dramaturga Denise Duncan per descobrir quina és la seva visió sobre els públics. A l’Anecdotari: com s’ha viscut la tornada a la sales en aquesta nova normalitat? I acabem gaudint amb 'Torrent Sanguini' d’Anna Andreu.

per  TRESC

ÚLTIMS ARTICLES