Acord amb l'Ateneu Barcelonès per impulsar activitats en els àmbits científic, tecnològic i cultural

Maria Lluïsa Passola, presidenta de l'Ateneu Barcelonès, i el rector Daniel Crespo, en l'acte de signatura del conveni
Descarregar

La UPC i l'Ateneu Barcelonès han subscrit un conveni de col·laboració per afavorir i divulgar el coneixement fruit de la interrelació entre l’àmbit científic i tecnològic i el de les humanitats, les arts i la cultura.

03/04/2024

L'acord l'han signat el 2 d'abril Daniel Cresporector de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), i Maria Lluïsa Passola, presidenta de l'Ateneu Barcelonès.

L'objectiu del conveni és la realització d'activitats conjuntes que contribuiran a formar l'estudiantat des d'una perspectiva integral, així com divulgar entre la ciutadania el coneixement que es deriva de la interrelació entre l'àmbit científic i tecnològic amb les humanitats, les arts i la cultura. En concret, l'acord permetrà fer a l'Ateneu Barcelonès presentacions públiques dels nous títols de la col·lecció Diàlegs UPCArts, fomentar la participació de l'estudiantat de la UPC en activitats del Cafè Continental de l'Ateneu, com a espai de trobada cultural i interdisciplinari per a joves, a més d'organitzar cicles de conferències conjuntes.

En l'acte de signatura del conveni, que ha tingut lloc a la seu de l'Ateneu Barcelonès, també han assistit el vicerector de Recerca, Jordi Llorca, i la directora de l'Àrea de Cultura i Comunitat, Carme Fenoll, així com altres representants de l'Ateneu. L'acte ha finalitzat amb una visita a les instal·lacions de l'entitat. El conveni entre ambdues entitats té una vigència de quatre anys prorrogables a quatre anys més.