El 16 de novembre, lliurament del Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022

Logo del Premi UPC de Ciència Ficció Miquel Barceló

La Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC serà l’escenari, el 16 de novembre de l’acte de lliurament del Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022, un guardó que convoca el Consell Social de la Universitat.

16/11/2022

L’acte de lliurament del Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022 tindrà lloc, el 16 de novembre, a les 18 hores, a la Sala d’Actes de la FIB (edifici B6, Campus Diagonal Nord, Barcelona) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). Comptarà amb la participació d'Àlvar Vinacua, vicerector d'Estratègia Digital de la UPC; Montserrat Guàrdia, presidenta del Consell Social de la Universitat; Josep Fernández, degà de la FIB, i Jordi José, professor de la UPC i president del Jurat del Premi.

Durant l’acte, que es podrà seguir en directe pel canal de la UPC a YouTube, també es farà un homenatge a Miquel Barceló, professor de la FIB mort recentment i impulsor del Premi, el 1991.