Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / CAMPUS / EXPO / Clàudia Benet, estudiant, exposa la seva obra a l'EPSEVG

Clàudia Benet, estudiant, exposa la seva obra a l'EPSEVG

Exposició RegalART. Desembre 2023. Hall de l'EPSEVG. Vilanova.
01/12/2023 09:00 a 31/12/2023 20:00
On
Hall EPSEVG
Afegeix un esdeveniment al calendari

Clàudia Benet

La Clàudia Benet és estudiant del doble Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte i el d'Enginyeria Mecànica de la UPC. Si visiteu l'exposició hi trobareu regals. Sí, regals. Regals per a amistats, parents ... Són dibuixos fets i pensats per la Clàudia per les persones que hi apareixen.

En ells sempre cerca transmetre algun missatge, expressar algun sentiment. Són creacions fetes amb la finalitat de què, qui les rebi, se senti estimat, recordi un moment o revisqui una sensació. Són imatges per crear records. En elles hi ha una mica de la Clàudia i, per tant, una mica de tot el que ella ha viscut fins ara. Us ho perdreu?

arxivat sota: