Caminades politècniques. Reviure els terrats a Barcelona

Amb Montserrat Bosch. Dimecres 14 de juny a les 17h. Inscriu-te!

14/06/2023 de 17:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Caminant per la ciutat amb mirada politècnica

A Barcelona fa anys que treballem en renaturalitzar la ciutat a partir de diferents estratègies, entre elles, les cobertes i els murs vegetals. La ruta està pensada per visitar tres tipologies de cobertes verdes diferents, amb sistemes diversos tant tecnològics com de gestió. La ruta dependrà de la disponibilitat dels edificis i del nombre d'inscrits.

Vine amb roba còmoda, recomanem cantimplora i moltes ganes de compartir el que cadascú sàpiga.

Programa

La visita començarà a les 17 h a Consell de Cent, 323 (entre Balmes i Rbla. Catalunya). D'allà anirem a la coberta interior del carrer Aragó, 174, cantonada amb carrer Casanovas. Després passejarem fins als Jardins de la Universitat central.

Inscripcions a

Montserrat Bosch

Doctora en Sostenibilitat, Arquitecta Tècnica i Màster en Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme per la UPC. Llicenciada en Humanitats per la UOC.

Professora a l'EPSEB des de l'any 1992, adscrita al Departament de Tecnologia de l'Arquitectura.

Experta en Sostenibilitat i impacte ambiental de l'edificació, la seva trajectòria abasta, des de l'exercici professional en obres singulars, a la recerca aplicada en l'àmbit dels materials de baix impacte ambiental i l'eficiència energètica en edificis públics.

Membre de l'Associació RehabiMed, col·labora amb el Laboratori de Materials de l'EPSEB en projectes de diagnosi i propostes d'intervenció en el patrimoni arquitectònic construït (arquitectura popular, esglésies romàniques) i en diversos projectes de docència, extensió universitària i transferència de coneixement internacionals.