Concert Pastoral Universitaria. XXXVI Cicle de Música de la UB.

Dijous 25 d'abril, Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, 585, Barcelona.

Quan?

25/04/2024 de 20:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Paranimf de l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes, 585, 08007 Barcelona.

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El concert de la Pastoral Universitària és una trobada de corals de diverses universitats, tant públiques com privades de Barcelona. Constitueix una mostra de la força fraternal de l’ambient universitari i és resultat de l’esforç dels directors i directores i dels cantaires, que mitjançant la música expressen la bellesa de les peces escollides. En aquesta ocasió, el cor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Cor de la Universitat Pompeu Fabra, el Cor Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya, el Cor del GRUP DE TEATRE CLÀSSIC de la Universitat de Barcelona i el Cor de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona,  ens presenten el Concert de Cloenda del Cicle de Cors Universitari.