3a Biennal de Teatre Universitari de la Xarxa Vives

Dimecres 22 i dijous 23 de maig, Sala d'Actes de l'ETSEIB, Campus Sud, Barcelona.

22/05/2024 fins a 23/05/2024 (Europe/Madrid / UTC200)

Sala d'Actes, ETSEIB. Diagonal, 647. Barcelona.

Nom de contacte

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acollirà la 3a edició de la mostra els dies 22 i 23 de maig de 2024 amb la participació de 13 aules de teatre de les universitats de la Xarxa Vives. Les representacions tindran lloc a la sala d'actes de l'ETSEIB.

La Biennal de Teatre Universitari de la Xarxa Vives és una mostra interuniversitària i itinerant, oberta al públic, que es desenvolupa sota el format d’una marató d’actuacions on cada universitat participant representa una obra de no més de 50 minuts. El format de marató permet al públic assistent gaudir d’una variada oferta teatral durant una mateixa jornada.

A més, la Biennal de Teatre facilita un espai als membres dels grups de teatre universitaris on compartir coneixements, experiències i formació a través de diferents tallers i cursos que s’organitzen en el marc del certamen cultural.

Tenen prevista la seva participació la Universitat de Barcelona, la Universitat de Girona, la Universitat de les Illes Balears, la Universitat d'Alacant, la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Vic.

La UPC hi participa amb la seva Aula de Teatre i quatre agrupacions teatrals més: La Coquera, Besoscénicos, UPT'M Teatre i Utopia.