Diàlegs UPCArts. Cultura, tecnologia i universitat.

GRATUÏT prèvia inscripció. Casa SEAT, Barcelona.

26/04/2023 des de 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

CASA SEAT

Cultura, tecnologia i universitat: interaccions a la frontera del tecnohumanisme

La nova edició de Diàlegs UPCArts propiciarà una conversa entre les màximes autoritats de la Universitat Pompeu Fabra, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona i Universitat Politècnica de Catalunya per parlar de com des de la universitat s’incentiva el diàleg entre els àmbits de coneixement científic, tecnològic i humanístic, desdibuixant els límits entre el món físic i el digital, per trobar noves respostes (i fins i tot cercar noves preguntes) als grans reptes de la nostra societat contemporània.

Ponents

Laia de Nadal, rectora de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).
Javier Lafuente, rector de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Joan Guàrdia, rector de la Universitat de Barcelona (UB).
Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Participa-hi!
Assistència gratuïta prèvia inscripció

Cicle Diàlegs UPCArts

Aquet cicle vol fomentar els vincles entre la cultura i les arts amb l'àmbit científic i tecnològic afavorint espais de trobada entre experts de la UPC i figures destacades del pensament contemporani, així com estudiants perquè conegueu les seves experiències en la resolució de reptes reals i problemàtiques socials per tal de promoure el debat públic i el foment de la cultura.

Diàlegs UPCArts. Consulta la sèrie realitzada fins ara