Sarau UPC Sant Jordi

Vine al Campus Diagonal Sud el 23 d'abril i gaudeix de la festa!

Quan?

23/04/2024 de 10:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Pau Gargallo, 14.

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Programa

Dimarts, 23 d'abril, la UPC surt al carrer amb una jornada plena de cultura, música i activitats. Des de les 10h fins a l'hora de dinar, el Campus Diagonal Sud acollirà el Sarau de Sant Jordi, on podrem passejar entre llibres de segona mà i roses, gaudirem de la música i celebrarem diverses entregues de premis.

L’esdeveniment se celebrarà al carrer de Pau Gargallo, que estarà tallat al trànsit per a l’ocasió, amb la voluntat que tota la comunitat UPC pugui gaudir d’aquest espai pacificat.

La jornada començarà amb la benvinguda a càrrec dels directors dels centres del Campus Diagonal Sud, seguida de la salutació d'Empar Moliner. A la carpa de la UPC s’oferiran les últimes novetats de les Biblioteques UPC i es podran comprar novetats ofertes per la Llibreria Nollegiu. La música anirà a càrrec dels grups Cadència Industrial i els Bucaneros, i s’oferirà una mostra de balls de Swing UPC per als apassionats per la dansa.

Els amants de la literatura tindran l'oportunitat de conèixer els tallers d'escriptura i clubs de lectura, una oportunitat per a reivindicar que les lletres també tenen el seu espai a la UPC.

També es farà entrega dels reconeixements de la Iniciativa Digital Politècnica, del Relat Breu Escola de Doctorat i del Thinking Festivals UPC, tres propostes llançades a l’estudiantat de la UPC que vinculen creativitat, innovació i talent. També es farà entrega del premi dels Jocs Florals Campus Sud, i del concurs de puzzles FME, que celebraran la final el mateix dia.

Durant la jornada es donarà a conèixer, també, els Menús Culturals UPC, la última iniciativa d’UPCArts, que consisteix a oferir un ampli programa cultural –teatre, música, xerrades, sortides…– amb periodicitat mensual per a cadascun dels 8 campus de la UPC.

La jornada culminarà amb la commemoració dels 30 anys de CdE, una ocasió única per a explorar totes les activitats de les associacions universitàries, incloent la mostra de les colles castelleres de la UPC.

El rector intervindrà en l’acte i tot seguit s’oferirà un pica-pica de Sant Jordi per a tots els assistents.

Program

On Tuesday, April 23rd, UPC takes to the streets with a day full of culture, music, and activities. From 10 am until lunchtime, the South Diagonal Campus will host the Sant Jordi's Day event, where we can stroll among second-hand books and roses, enjoy music, and celebrate various award ceremonies.

The event will take place on Pau Gargallo Street, which will be closed to traffic for the occasion, with the aim that the entire UPC community can enjoy this pacified space.

The day will begin with a welcome from the directors of the centers of the South Diagonal Campus, followed by a greeting from Empar Moliner. In the UPC tent, the latest news from the UPC Libraries will be offered, and novelties offered by the Nollegiu Bookstore can be purchased. Music will be provided by the Cadència Industrial and Bucaneros groups, and a sample of Swing UPC dances will be offered for dance enthusiasts.

Literature lovers will have the opportunity to learn about writing workshops and reading clubs, an opportunity to claim that letters also have their space at UPC.

Recognition will also be given to the Polytechnic Digital Initiative, the Doctoral School Short Story, and the UPC Thinking Festivals, three proposals launched to UPC students that link creativity, innovation, and talent. The Campus Sud Floral Games prize will also be awarded, as well as the FME puzzle contest, which will hold its final on the same day.

During the day, the UPC Cultural Menus will also be presented, the latest initiative of UPCArts, which consists of offering a wide cultural program – theater, music, lectures, outings, etc. – on a monthly basis for each of the UPC campuses.

The day will culminate with the commemoration of the 30 years of CdE, a unique opportunity to explore all the activities of the university associations, including the exhibition of the UPC human tower groups.

The rector will speak at the event, followed by a Saint George's Day snack for all attendees.