Notícies del lloc

07/06/2024

La 3a edició de la Lliga de Debat Sènior de la Xarxa Vives d’Universitats ha reunit al Campus Diagonal Nord de la UPC sis equips d'estudiants de programes universitaris per a persones grans per debatre sobre si la intel·ligència artificial és una amenaça per a la humanitat. L'equip de la Universitat de Barcelona ha guanyat la competició, mentre que l'equip de la UPC ha resultat subcampió.

10/07/2024

El 10 de juliol la UPC acull el Consell General de la Xarxa Vives d’Univeristats, format pels 22 rectors i rectores de les universitats membres, que distingirà amb la Medalla d’Honor 2024 de la institució l'escriptor Josep Vallverdú, la lingüista Gemma Rigau i el sociòleg Rafael Castelló. Es podrà seguir en directe al canal de Youtube de la Xarxa Vives d'Universitats.