La lectura com a pont entre disciplines

14/2, 11 h, BRGF. Hi participarà Mihael Kovac, impulsor del Manifest de Ljubljana.

Quan?

14/02/2024 de 11:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Biblioteca Rector Gabriel Ferraté. Campus Nord.

Nom de contacte

UPCArts

Afegiu l'esdeveniment al calendari

La lectura com a pont entre disciplines: creant comunitat a la UPC

Data: dimecres 14 de febrer de 2024

Hora: 11 h.

Lloc: Biblioteca Rector Gabriel Ferraté

Programa

• Comunitat UPC: més llibres, més lliures. Vicerectors Jordi Ros, Anna Mujal i estudiants de la UPC.
  • Connexions UPC: un manifest per la lectura. Mihael Kovac, impulsor The Ljubljana Reading Manifiesto. Taula rodona amb: Daniel Crespo, rector de la UPC, Joan Subirats, exministre d'Universitats, Montse Ayats, coordinadora del Pla Nacional del Llibre i la Lectura i Martina Massana, estudiant. Modera: Carme Fenoll, directora de l'Àrea de Cultura i Comunitat.
  • Presentació del llibre de Xavier Duran, Cervells, robots, humans: Apunts d'un UPCnauta i de la 3a Residència d'Escriptura UPCArts, a càrrec del vicerector Jordi Llorca.
  • Lectura de poemes, a càrrec de l'actriu Miriam Alamany.