Conferència immersiva sobre escultura virtual, amb UPC

GRATUÏT. 18/5, 18h. Disseny Hub Barcelona, Cúpula Oasi.

18/05/2023 de 18:00 a 19:45 (Europe/Madrid / UTC200)

Disseny Hub Barcelona

Nom de contacte

Barcelona Hub d'Art, Ciència i Tecnologia

Programa doble

En aquesta xerrada s'explicarà el procés de creació d'escultures digitals amb l'eina Tilt Brush, un pinzell virtual que permet pintar en un espai 3D en realitat virtual. La seva paleta pot incloure textures tan variades com ara tinta o fum, neu o foc i s'exploraran totes les possibilitats d'aquesta eina virtual de pintura en l'espai.

Aquest recull de peces que es presentaran ha estat confeccionat per l'alumnat de l'assignatura de realitat virtual del Grau d'animació i art digital del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la Universitat Politècnica de Catalunya.

'L'espai-temps, el material més rigid que coneixem', amb Eugenio Coccia (IFAE)

L'espai-temps té les propietats d'un material. Es deforma i vibra com els materials que coneixem, però no n'hi ha cap de més rígid.

I si l'espai-temps no fos continu, sinó digital? És una proposta que ens ajudaria a entendre el més petit i el més gran en una sola teoria. Seguim investigant l'univers amb instruments cada cop més precisos per tal de descobrir si és així o no.

Reserva la teva entrada

Digital Impact

Viu una experiència d'art i disseny entre el món físic i virtual que mostra els treballs d'artistes digitals de renom internacional.

Descobreix Digital Impact