Symposium on Soundscape and Advanced Music

13 i 14 juny, Facultat de Geografia i Història UB. Montalegre, 6.

13/06/2023 fins a 14/06/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

Facultat de Geografia i Història de la UB.

Nom de contacte

International Symposium on Soundscape and Advanced Music

El grup de recerca EKHO, amb la Dra. Magda Polo al capdavant, organitza l'International Symposium on Soundscape and Advanced Music (ISSAM)EKHO és un equip de recerca interdisciplinari i internacional de formació recent a la Universitat de Barcelona. La principal línia de recerca se centra en les cartografies sonores i audiovisuals des de diferents perspectives d'anàlisi (estètica, demogràfica i urbanística).

El simposi

L'objectiu del simposi és presentar uns primers resultats de les investigacions en músiques avançades com l'electrònica i el paisatge sonor al panorama actual, així com contrastar els avenços amb els coneixements en el tema d'àmbit nacional i internacional i l'experiència d'artistes que han aprofundit en aquests temes des d'una perspectiva creativa. També pretén difondre entre els participants els coneixements sobre interdisciplinarietat a les músiques avançades, així com obrir perspectives de possibilitats cap al futur en paisatges sonors, músiques basades en la tecnologia i en temes com la generació de música a partir d'algorismes i de l'aplicació de la intel·ligència artificial al camp de la creació musical interdisciplinària.

Consulta el programa