SónarMies. Exhibició: Reprocessing ... Piano + AI

Busquem 20 estudiants amb inquietuds musicals.

15/06/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

Pavelló Mies van der Rohe.

Busquem 20 estudiants amb inquietuds musicals per assistir gratuïtament a una sessió de Reprocessing ... Piano + AI al SónarMies.

Dia: 15 de juny de 2023. Hora: 19h. Lloc: Pavelló Mies van der Rohe.

Un exercici radical d'experimentació creativa

A l’octubre de 2021, amb motiu de l’ AI and Music S+T+ARTS Festival, el virtuós del piano Marco Mezquida, juntament amb Philippe Salembier, Josep Maria Comajuncosas i altres investigadors de la UPC, van estrenar el seu projecte ‘Piano+AI’ a L’ Auditori. El projecte va ser una co-creació entre Sónar i la UPC, amb el suport d’ESMUC.

El 2023, el projecte ha aconseguit la seva maduresa creativa i tecnològica gràcies al treball continuat de Marco, Philippe i Josep. Pel 30è aniversari de Sónar, 'Piano+AI’ es ‘reprocessarà’ per dur a terme un exercici radical d’obertura i experimentació creativa. Aquest tindrà lloc al Pavelló Mies van der Rohe del 15 al 17 de juny.

Dos cops al dia, a les 17:00h i a les 19:00h, el públic podrà veure els músics del lineup de Sónar 2023 assajar en directe amb el sistema d’IA, Philippe i Josep al tranquil i luxós entorn del Pavelló, a pocs passos de Sónar de Dia. La llista completa d’artistes és Marco Mezquida, Marina Herlop, Carles Viarnès, Maria Arnal, Francesco Tristano ... + Philippe Salembier i Josep Maria Comajuncosas.

Inscriu-te a  des del teu correu de la UPC