Barcelona des de la perifèria: de Ciutat Meridiana a Roquetes

Amb Maribel Rosselló. Dilluns 3 de juliol a les 18h. Inscriu-te!

Quan?

03/07/2023 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Caminant per la ciutat amb mirada politècnica

La ruta pretén apropar-nos a una dimensió urbana i arquitectònica de la ciutat moltes vegades poc visibilitzada. Transitarem de Ciutat Meridiana a Roquetes passant per Torre Baró i Trinitat Nova. Això ens permetrà reconèixer la gran transformació de la ciutat en la segona meitat del segle XX a partir de la conformació de diferents teixits residencials: polígons residencials, habitatges d'auto-construcció i barris de densificació.

Vine amb roba còmoda, recomanem cantimplora i moltes ganes de compartir el que cadascú sàpiga.

Programa

La ruta comença a la sortida del metro de Ciutat Meridiana, línia L11, i acaba prop del metro de Roquetes, línia L3. La duració de la caminada és d'aproximadament dues hores.

Inscripcions a

Maribel Rosselló

Doctora en arquitectura per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), llicenciada en història de l’art per la Universitat de Barcelona i arquitecta tècnica per la UPC.

Professora i investigadora del Departament de Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació, especialment sensible a la realitat dels barris, la ciutat i el territori.

La seva activitat se centra en la posada en valor del patrimoni edificat i, més concretament, en la recerca relacionada amb l'habitatge contemporani amb una atenció especial als espais interiors.