Caminades UPC. Espais públics i edificis fets per dones.

Amb Zaida Muxí. 12 de juny, 18h, metro Plaça Urquinaona.

12/06/2023 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Caminant per la ciutat amb mirada politècnica

Proposem una passejada pel Gòtic i especialment per Santa Catalina i el Born per visitar edificis i espais públics fet per dones arquitectes de la nostra ciutat. El recorregut ens servirà, a banda de conèixer edificis i espais públics, per a reflexionar sobre la presència i reconeixement de les dones a les nostres ciutats.

Vine amb roba còmoda, recomanem cantimplora i moltes ganes de compartir el que cadascú sàpiga.

Lloc de trobada: sortida de l'estació de Plaça Urquinaona a Via Laietana.

Visitarem la Plaça 8 de Març, Ca la Dona, el Mercat de Santa Catarina, la Plaça del Fossar de les Moreres, l'antiga seca transformada en teatre, el Passeig Picasso i, finalment, el Passeig Sant Joan.

Inscripcions a

Zaida Muxí

Xavier Fàbregas.pngArquitecta i urbanista llicenciada a la Facultat d'Arquitectura, Disseny i Urbanisme, doctora per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Sevilla i professora a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona.

Codirectora del Màster Laboratori de l'Habitatge del Segle XXI de la UPC. És reconeguda per la seva experiència en qüestions d'espai i gènere.