Notícies del lloc

09/10/2023

Un nou programa cultural que combina música en directe i reflexió ètica sobre l'impacte de la IA.

10/10/2023

A Cruïlles d’Aprenentatge es presentaran experiències en innovació docent de reconegudes universitats nacionals i internacionals i es debatrà sobre els espais d’aprenentatge del futur.

21/11/2023

Les “I Jornades Internacionals Ciutats i Universitats: construint una aliança pel desenvolupament social, cultural i econòmic sostenible” tindran lloc els dies 12 i 13 de desembre de 2023 a l’Auditori del Campus Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra (carrer de Roc Boronat, 138, 08018 Barcelona). Les Jornades tenen com a objectiu reforçar la col·laboració entre les institucions d'educació superior i el seu entorn explorant, des d’un debat rigorós i obert, les relacions i punts de contacte entre les ciutats i les universitats, fent aflorar reptes comuns i propostes de futur.

19/12/2023

Quaderns de bitàcola de Laura Girona, estudiant d'arquitectura de la UPC, on està duent a terme un Taller d'Escriptura dirigit pel professor Pablo Nacach.