Notícies del lloc

22/03/2024

El 21 de març, la UPC ha investit doctor 'honoris causa' el pianista de jazz Ignasi Terraza, 'alumni' de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) i que va ser la primera persona cega a llicenciar-se en Informàtica a l’Estat espanyol. El professor Jordi Cortadella ha actuat com a padrí de l'acte d'investidura, que ha tingut lloc a l'Auditori ONCE, a Barcelona.

22/03/2024

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investeix com a doctor ‘honoris causa’ al pianista de jazz Ignasi Terraza.

08/04/2024

Els estudiants de Telecomunicacions de la UPC han aconseguit llogar el Fòrum, convèncer a ZOO per fer el seu comiat de Catalunya durant el festival i exhaurir les entrades.

09/04/2024

El conte 'Una ciutat a Mart' (editorial Joventut), amb text del professor de l'ESEIAAT Miquel Sureda Anfres, Sheddad Kaid-Salah Ferrón i Guillem Anglada-Escudé, i il·lustracions d’Eduard Altarriba, s'ha endut el Premi Crítica Serra d'Or Juvenil 2024 (Coneixements).